29 sty Coca Cola w Pin-Up
Wpis dodano o 15:28h
w
Art,
Business,
bussiness meeting,
event,
expo,
film,
meeting,
new product,
party,
premiere,
press conf,
venue
przez admin
Warszawa, 20 stycznia 2016 r. – Oficjalne ogłoszenie nowej, globalnej strategii marketingowej oraz start światowej kampanii reklamowej Taste The Feeling. Pierwszym wyemitowanym spotem reklamowym, spośród 10 przygotowanych, był ten o tytule „Motyw przewodni”. Polska premiera spotu miała miejsce w Studio Pin-Up.
Spotom reklamowym będzie towarzyszyć również kampania outdoorowa, która rozpocznie się z początkiem lutego 2016. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli. Oparty on będzie na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych, które dzięki przyjemności picia zimnej Coca-Coli stają się wyjątkowe. Nowe banery reklamowe Coca-Cola pojawią się w największych miastach Polski, a także tam, gdzie konsumenci spędzają ferie zimowe. Razem z kampanią telewizyjną ruszyła ta w mediach internetowych oraz portalach społecznościach po to, aby dotrzeć do wszystkich grup wiekowych. Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – agencja SMG Next, za obsługę Obsługa PR – BIS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja Public Relations s.c. Organizator – Agencja BIS! Klient – Coca Cola Pin-Up Studio – 3 i 4 Zdjęcia pochodzą z Agencji Fotograficznej EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Krzysztof Jarosz / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Krzysztof Jarosz / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Krzysztof Jarosz / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Krzysztof Jarosz / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Krzysztof Jarosz / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA
;
Taste The Feeling – kampania reklamowa marki Coca-Cola, Pin Up Studio, Warszawa, 2016.01.20;
fot. Przemyslaw Kot / EPOKA